Առաջադրանքներ

1.Անուղղակի խոսքը դարձրու ուղղակի։

1. Նա զայրացած պատասխանեց ընկերներին որ նախ՝ ինքը պարտավոր չէ բացատրություններ տալ իրենց և երկրոր՛դ թույլ չի տա խառնվելու ի՛ր ընտանեկան գործերին։

Նա զայրացած պատասխանեց ընկերներին.

-Նախ՝ ես պարտավոր չեմ բացատրություններ տալ իրենց և երկրոր՛դ թույլ չեմ տա խառնվել ի՛մ ընտանեկան գործերին։

Բժիշկն ասաց պրոֆեսորին, որ նա ժամանակին իրեն շատ ու շատ է օգնել խորհուրդներով, և ինքն այդ ամենի համար շնորհակալ է։

Բժիշկն ասաց պրոֆեսորին.

-Դուք ժամանակին ինձ շատ ու շատ եք օգնել խորհուրդներով, և ես այդ ամենի համար շնորհակալ եմ։

Ֆրանսիայի գեղարվեստի ակադեմիայի տնօրեն Գոգենին ուղված նամակում գրում է ինքը երբեք չի խրախուսի նրա արվեստը որը չի հասկանում, և որը զայրացնում է իրեն քանի որ այն չափից ավելի հեղափոխական է։

<< Ես երբեք չեմ խրախուսի նրա արվեստը,- գրել է Ֆրանսիայի գեղարվեստի ակադեմիայի տնօրեն Գոգենին ուղված նամակում,- որը չեմ հասկանում, և որը զայրացնում է ինձ քանի որ այն չափից ավելի հեղափոխական է>>։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar